A TX viszonya a Timexhez talán a Vertu és a Nokia kapcsolatát idézheti. Az előbbi telefontípus a tulajdonos vállalat kérdésében, és a menü kidolgozásának egy-egy vonásában emlékeztet a finn óriásra. Nos, amikor ránézünk egy TX-re, eszünkbe juthat a „Timex” nevű anyuka, mégis ez egy prémium kategória felé közelítő típus. A modellek abszolút eredeti ismertető jegye az 5-ösnél, és a 10-esnél elhelyezkedő, félkör alakú retrográd mutatók, amik majdnem minden típusnál megvannak. A legújabb, 610 Fly-Back a Pilot sorozat többi darabjához hasonlóan ötvözi a magas minőséget, a repüléstechnikai, sportos stílussal és annak funkcióival. A modell – pilóta óra lévén – rendelkezik egy, annak idején a Breitling által kifejlesztett logaritmikus lünettával, melynek segítségével többek között osztás, szorzás, mértékegységek átváltása is lehetséges, ezenfelül a tok belső pereme egy tachográf (sebességmérő) skála. Az óra természetesen rendelkezik stopper funkcióval (1/5 másodperces felbontásban 4 órán keresztül) amely által mért időt a két retrográd segédszámlap mutatja meg.
A 600-as sorozat új modelljeinek kuriózuma a stílusuk, ugyanis az egyes órák teljes egészükben egy-egy színben pompáznak, vagyis a szíj, a tok és a számlap színe azonos. A negyvenhét milliméter átmérőjű, PVD bevonatú nemesacél (316L) tok rejti magában a TX saját (német) fejlesztésű, hatmutatós kvarc szerkezetét, amiben négy különböző kis motor működteti a segédszámlapok egyes funkcióit. A számlapon fekvő indexek Super LumiNova bevonatot kaptak, amit zafírüvegen át tekinthetünk meg, a tok pedig 100 méterig állja a vizet. A TX logója a csaton, a koronán, és a vésett hátlapon is ott van. Az ében fekete, hófehér, tengerkék, vagy csokoládébarna tokhoz azonos színű bőrszíj csatlakozik.
A TX modelljei kaphatóak több magyarországi viszonteladónál, de a Baselben bemutatott 610-es Fly-back még nem kapható. A várható ára a már megjelent modellekhez hasonlóan 500-600 dollár, azaz maximum 120 ezer forint lesz.