A pehelysúlyú sportkocsi váza alumíniumból, karosszériája pedig megerősített műanyagból és szénszálból készül, üres össztömege így mindössze 695 kg. Hajtásához a Ford Focus ST-ben is dolgozó kétliteres, négyhengeres EcoBoost motort választották, de egy kis további finomhangolással még további 35, összesen 285 lóerőt sikerült belőle kisajtolni. Ez nem tűnhet soknak sportautó viszonylatban, de kis tömege miatt több, mint elég a 05-ösbe: a kocsi 3,7 másodperc alatt van százon, végsebessége 245 km/h - a szélvédő hiánya miatt a frizurájuk miatt aggódó hölgyeknek nem ajánlott a padlógáz.
A motor erejét hatsebességes manuális váltó közvetíti az elöl 17, hátul 18 collos kerekekre, melyeket nagyteljesítményű tárcsafékek lassítanak. A 05-öst többek között a KTM X-Bow és az Ariel Atom ellenfelének szánja a gyártó, akár zárt versenypályán, akár közúton.
A megrendeléseket 2014 tavaszától kezdődően lehet leadni a járgányra, először csak Angliában és Észak-Amerikában. Természetesen a Közel-Kelet, Kína és Európa gazdagabb országai is célba vannak véve, ahol megvan az a közönség, amely ki tudja fizetni a közel 20 millió forintos vételárát.