Csak meghívás útján léphetünk be a Best of All Worlds közösségébe
Közösségi portál a leggazdagabbaknak
6 hozzászólás
TM    2012.08.30

Új közösségi portál fejlesztésébe vágott bele egy svéd bankár, aki az internetfelhasználók leggazdagabb egy százalékának kíván online teret biztosítani.


Erik Wachtmeisternek nem ez az első ilyen témájú beruházása, hiszen az ő nevéhez kötődik a 2004-ben megalapított aSmallWorld nevű privát webszájt is, melyet előszeretettel illettek “Snobster” néven a kritikusai. A svéd bankár 2008-ban otthagyta a szintén az elitnek szánt oldalt, de úgy tűnik nem tett le tervéről, hiszen a rendkívül találó Best of All Worlds nevű közösségi oldala már el is indult.

Wachtmeister terve a következő: létrehozni egy olyan zárt közösségi rendszert, ahová csak a világ leggazdagabb emberei csatlakozhatnak. Az oldal meghívásos rendszer szerint működik, ennek gyakorlati szabályai nem tisztázottak, de az üzemeltetők állítják, hogy képesek megszűrni a regisztrálókat.


“Célom elérni az online közönség felső egy százalékát, vagyis azokat a személyeket, akik nem csupán gazdagok, de kifinomult ízléssel is rendelkeznek. Befektetési bankárokat, reklámszakembereket, médiaszemélyiségeket, divatgurukat és vezető beosztású politikusokat várunk” - mondta a megnyitó kapcsán a svéd üzletember.

A Best of All Worlds a szokásos közösségi funkciók és az ismerkedési lehetőségek mellett saját fejlesztésű piactérrel is rendelkezik, ahol a tagok egymástól vásárolhatnak drága sportkocsikat, magánrepülőket, luxusórákat vagy éppen ingatlanokat.

Sokakban felmerülhet a kérdés, hogy vajon sikeressé tud-e válni egy ilyen kezdeményezés? Ha az aSmallWorld eredményességét nézzük, akkor láthatjuk, hogy a 2004-ben indított portál mára 250 ezer taggal rendelkezik, ami nem mondható rossz eredménynek. Persze ez nagyon messze van a Facebook napokban bejelentett egymilliárd fős taglétszámától.


Azonban azt látni lehet, hogy egyre több cég illetve luxusmárka fordít nagyobb figyelmet az internetes közösség kialakítására, persze ezek többsége is a Facebookon keresztül zajlik. Kivételt képez talán az Hublot, ugyanis a svájci luxusórákkal foglalkozó cég a szokásos közösségépítési módszerek mellett zártkörű klubot hozott létre, ahol az Hublot karórák tulajdonosai tarthatják egymással a kapcsolatot.

Mindenesetre Erik Wachtmeistery olyan projektet indított el, ami ha csak kicsit is sikeres lesz, már az hatalmas befolyást biztosít számára. Akkor ugyanis reklámfelületeit a világ legtehetősebb rétegét megcélzó vállalatok számára értékesítheti.

Kristen Stewart megjelenését igen erős kritikák szokták érni, lezser, könnyed, laza hétköznapi viseletei miatt. Születésnapja alkalmából egy rövid összeállítást olvashattok a legemlékezetesebb ruháiról.
Mivel az utóbbi időkben egyre gyakrabban esik szó ilyen-olyan módon a bulvármédiáról, ezért úgy döntöttünk, hogy egy asztalhoz ültetjük a Starity és a Trendmagazin vezetőjét.
A Trendmagazin tavaly már bemutatta az Andrássy úton található Zegna szalont. A cikk nagyon nagy visszhangot váltott ki, éppen ezért úgy láttuk, van értelme egy újabb interjúnak is ebben a témakörben. Kolozsvári Zsuzsával, az Ermenegildo Zegna üzletvezetőjével Hennel Ádám beszélgetett.
avatar
Sanders
-
2012.09.04. 00:58
6
Van létjogosultsága. Sokan unják a FB-ot.
avatar
crosswind
-
2012.09.02. 16:51
5
Sammy: Ezt én sem tudom elképzelni, de gondolom kitaláltak rá valamit!
avatar
Badboy
-
2012.09.01. 18:03
4
Nem nekem találták ki, de az ötlet kiváló!
avatar
Sammy
-
2012.08.31. 19:44
3
Es hogy eri el ezeket az embereket? Itt a hiba ebben.
avatar
Karessz
-
2012.08.31. 16:35
2
Pont az a baj hogy szerintem ezek az emberek nem fognak ilyen oldalakat használni, mert nincs rá idejük és nem is érdekli őket.
avatar
Athos
-
2012.08.31. 16:25
1
Valahogy be kéne szökni :D