A 19. szám alatt lévő épületet a vevők igényeinek megfelelően teljesen átalakítják. Körülbelül 4.000 négyzetméteren, három emeleten 30 különböző üzlettel nyílik meg – 8-10 üzlet emeletenként - és kizárólag vezető márkák luxustermékei közül válogathat, aki betér oda. Természetesen az épület belső kialakítását is ennek megfelelően oldják meg, a projektre – a hírek szerint - 5 milliárd forintot szánnak a befektetők.
A földszinten egy modern kávézó kap helyet, a legfelső szinten pedig egy éttermet és egy bárt is nyitnak, amely különleges kilátással fog rendelkezni, így biztosan sok vendéget vonz majd. Modern mozgólépcsők, liftek és függőfolyosók teszik egyszerűbbé a vásárlást és a tervek szerint a belső kialakítás a 18. századi és a kortárs egyedi keveréke lesz, tehát egy hagyományos bevásárlóközpont nyitja meg kapuit az Andrássyn, nem hagyományos termékekkel, szolgáltatásokkal és enteriőrrel.
Nem kevésbé különleges a befektetők előző üzlete sem. Egy sikeres, erotikus tartalmakkal - lányok, párok - kereskedő oldalt üzemeltettek, ahol a felhasználók percenként néhány euróért akár webkamerán keresztül nézhették, sőt irányíthatták is a „műsort”. Meglepően jónak bizonyult az oldal üzemeltetése, sok európai országban a 20 leglátogatottabb között volt, az Egyesült Államokban lekörözte a Myspace-t és a Wall Street Journal honlapját is a livejasmin.com, jelenleg pedig a világ 50 legnépszerűbb oldala között van. Ez természetesen nem befolyásolja az új üzlet hírnevét, amely az il Bacio di Stile, vagyis a stílus csókja nevet kapta.
Budapesten jelenleg két komoly bevásárlóutcát találhatunk, az egyik a Fashion Street, ahol leginkább a felső-közép kategóriás üzletek működnek, míg az Andrássy út a luxusmárkáké. Az elkövetkező években több beruházásra lehet majd számítani a két utcában, melyekről a továbbiakban is beszámolunk. Amennyiben lemaradtál volna az Andrássy útról szóló összefoglaló írásunkról, akkor azt itt elolvashatod!