Az Audi City az autógyártó legújabb bemutatószalonja, mely Londonban jött létre. Különlegessége és egyedisége a koncepcióban rejlik: az ingolstadti vállalat egy merőben új, digitális technológiákat felhasználó termet adott át, ahol az érdeklődők az eddigieknél sokkal kényelmesebben és látványosabban tudják megtekinteni a kiválasztott járművet.
A hatalmas kivetítőn 1:1 méretben jeleníthetők meg a legújabb modellek, majd a vásárlók szimplán lábmozdulataikkal képesek irányítani a digitális programot. Az adott autóról így minden hasznos funkciót könnyedén megtudhatnak, majd pedig a szalonban felállított érintőképernyős eszköz segítségével saját igényeik szerint módosíthatják a felszereltséget, az enteriőrt és a színeket is. Az így összeállított autó paramétereit egy USB-n át is adják a vevőnek, aki a későbbiekben bármikor visszatérhet az üzletbe, hogy megvásárolja álmai autóját.
Az Audi nagyon nagy sikert vár az új londoni szalontól, ezért 2015-ig további 20 hasonló bemutatótermet kívánnak felépíteni a világ különböző pontjain.