Az olasz luxusmárka 72.2%-kal haladta meg az előző évi eredményét, ami egyértelműen mutatja, hogy a cég terjeszkedési stratégiája nagyon sikeresnek mondható. A nettó profit 431.9 millió euró lett a 2010-es év 250.8 milliós értékéhez képest, míg a kiskereskedelmi értékesítéseik megközelítették a kétmilliárd eurót, ami 37.6%-os növekedést jelent az előző évhez képest. A cég a hongkongi tőzsdén is sikeresen veszi az akadályokat, ugyanis tavaly közel 2.5 milliárd dollár forgott papírjaikban.
A Prada vezetősége szerint a vállalatuk sikerének az új üzletek nyitásában keresendő, amiket Oroszországban, az Egyesült Arab Emirátusokban és Kínában nyitnak. Kína különösen fontos pont a divatmárkának, hiszen a PricewaterCoopoers kutatóintézet szerint ott fejlődik a legrohamosabb tempóban a luxuskategóriás termékekre való igény, ezért szerintük 2015-re Kína lesz a legnagyobb felvevőpiaca a márkás kozmetikai, ruházati és karórapiacnak.
Ha kíváncsi vagy a Prada történetére, olvasd el a márkát bemutató összeállításunkat!