Az Hublot 2010 óta látta el ezt a megtisztelő szerepet, a legtöbb piaci szereplő úgy gondolta, hogy a z üstökösként feltörekvő svájci brand még néhány évig birtokolhatja ezt a címet. Az Hublot órák ugyanis rendkívül jól illeszkedtek a Forma1 gyors tempójú és innovatív esztétikájába. Emlékszünk a Bernie Ecclestone megverésére épített reklámkampányra, vagy a hatalmas sikert aratott limitált F1 King Power modellekre is. Vajon a Rolex is képes lesz ilyen egyedi órák megalkotására?
Bár a sporthoz fűződő kapcsolatai miatt a Rolex teljesen természetes választásnak tűnhet, de el tudjuk képzelni a Rolexet, amint megalkot egy olyan vad óramodellt, mint például az Hublot F1 King Power Interlagos? Forma1 logóval ellátott féktárcsát formázó Rolex, amit csak azért gyártanak, hogy egy új állomást reklámozzanak a versenynaptárban? Elég nehezen elképzelhető.
Sokkal valószínűbb, hogy az új megállapodás kapcsán a Cosmograph Daytona felújításának ideje jöhet el. A Daytona 1963-ban jelent meg, és jövőre 50 éves lesz, így egyébként sem ártana neki egy komolyabb ráncfelvarrás, hiszen a 40mm-es, zárt hátlapos modell a tavalyi Dark Chocolate verziót leszámítva hosszú évek óta változatlan maradt specifikációit tekintve, míg a nagy riválisok komoly fejlesztéseket vittek véghez. Mindenesetre az Hublot sem távozik a versenyautók világától, hiszen számukra az exkluzív Ferraris együttműködés lesz 2013-ban a legfontosabb, míg a Rolexnek elég mély a zsebe ahhoz, hogy sikert kovácsolhasson egy ilyen költséges szerepből, mint a Forma1 hivatalos időmérője titulus.